سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج فرهنگی
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  مهدی خاکی نژاد[0]
 

بسیجی = بصیرت

  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 10064
کل یادداشتها ها : 23

نوشته شده در تاریخ 91/7/3 ساعت 9:44 ع توسط مهدی خاکی نژاد


رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران حج:

توطئه اختلاف افکنی دشمن برای نجات خود از خشم امت اسلامی/ تبلور وحدت حول پیامبر اسلام و ابراز تنفر از دشمنان ایشان در حج استمرار یابد (1391/07/03 - 11:54)

حضرت آیت الله خامنه ای، اقدام مستکبران و عوامل آنها در اهانت به درگاه قدسی پیامبر رحمت، عزت و کرامت را نشان دهنده عمق دشمنی و بغض و کینه جبهه استکبار با پیامبر اسلام (ص) دانستند و افزودند: موضعی که سیاستمداران غربی در قبال این اهانت بزرگ، اتخاذ کردند، هیچ تفاوتی با موضع دشمنی نداشت.

ایشان ، خاطرنشان کردند: قضیه اهانت به پیامبر اسلام (ص) و موضع گیری سردمداران جبهه استکبار، چهره واقعی آنان و محور اصلی تقابل جبهه حق و باطل را آشکار کرد و مشخص شد اساس دشمنی مستکبران با اصل اسلام و وجود مقدس خاتم الانبیاء (ص) است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خروش یکپارچه و عظیم مسلمانان در کشورهای اسلامی و حتی در اروپا و امریکا، در مقابل این اهانت، افزودند: حرکت جوشان دنیای اسلام در اظهار ارادت به پیامبر اسلام (ص) و ابراز تنفر عمیق از دشمنان، صحنه عجیب و بسیار مهمی است که نشانگر ظرفیت بزرگ تحرک امت اسلامی است.

حضرت آیت الله خامنه ای، وجود مقدس خاتم الانبیاء (ص) را محل تلاقی همه مسلمانان اعم از مذاهب و فرقه های مختلف دانستند و خاطرنشان کردند: در این عرصه، شیعه و سنی و معتدل و تندرو، دیگر موضوعیتی ندارد و همه با دل و جان به صحنه آمده اند زیرا پیامبر اسلام (ص) محور و قطب عقاید الهی و اسلامی هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای، امت اسلامی را به هوشیاری در قبال توطئه خطرناک ایجاد اختلاف در صحنه عظیم و یکپارچه خروش مسلمانان، فراخواندند و خاطرنشان کردند: دشمنان دین و مستکبران بدانند که امت اسلامی با وجود مذاهب مختلف و برخی تفاوتهای نظری و عقیدتی، در مقابل آنها یکپارچه و متحد هستند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ