سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج فرهنگی
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  مهدی خاکی نژاد[0]
 

بسیجی = بصیرت

  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 10100
کل یادداشتها ها : 23

نوشته شده در تاریخ 91/2/14 ساعت 8:1 ع توسط مهدی خاکی نژاد


رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار که در ایام  بزرگداشت روز معلم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و تبریک روز معلم ، در بیان جایگاه والا و ارزشمند معلم افزودند: مهمترین ویژگی معلم این است که انسانهایی با استعدادها، عواطف، احساسات و ظرفیت های فراوان در اختیار او قرار دارند و تلاش و ابتکار معلم می تواند از این کودکان و نوجوانان، دانشمندان برجسته و انسانهای صالح، دانا و توانا بسازد.
حضرت آیت الله خامنه ای، آحاد مردم، آموزش و پرورش و خود معلمان را به قدرشناسی منزلت و جایگاه معلم توصیه و خاطرنشان کردند: عملکرد صحیح، با تدبیر، و دلسوزانه معلم، قطعاً می تواند بنیان مستحکمی را در جامعه پایه ریزی کند که بسیاری از مشکلات فرهنگی، اخلاقی و رفتاری، در آن حل شده، باشد.
ایشان همچنین با اشاره به فراگیری بی بدیل وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور و حتی در دورترین نقاط، مسئولیت این وزارتخانه را مضاعف دانستند و افزودند: در سالهای اخیر اقدامات قابل تقدیری در آموزش و پرورش انجام شده که مهمترین آنها تهیه سند تحول بنیادین است اما رسالت اصلی، اجرای این سند تحول است.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: لازمه اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، برنامه ریزی دقیق و تهیه نقشه راه و عمل به آن، تا رسیدن به اهداف تعیین شده، است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اهمیت بسیار بالای آموزش و پرورش در کشور و نقش آن در تربیت صحیح جوانان و ترویج فضائل اخلاقی در جامعه، خاطرنشان کردند: آموزش و پرورش باید برای نوجوانان و جوانان الگو سازی کند که بهترین الگوها نیز نوجوانان و جوانان شهید هستند.
ایشان افزودند: باید رفتار و صفات ارزشمند شهدا از جمله غیرت، همت، صداقت، سلامت، فداکاری، بینش والا، رفتار نیک با مردم و پدر و مادر،‌ و همچنین دوستان در مقابل چشم نسل جوان امروز قرار داده شود.



  



نوشته شده در تاریخ 91/2/12 ساعت 7:0 ص توسط مهدی خاکی نژاد


ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموختم

معلم عزیزم روزت مبارک  . . .

مسلمان کسی است که هم درد خدا را داشته باشد و هم درد خلق خدا را .

اساس آموزش و پرورش ساختن ماشین نیست، بلکه ساختن انسان است ... 

 

 

 



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ